2012. január 29., vasárnap

Minden kezdet nehéz...


Sziasztok!
Nem vagyok még egy nagy blogoló:) régen írtam naplót (még a hagyományos könyvformátumút:)!!!már akkor is nagyon kalandos volt az életem, volt mit mesélnem...nem is tudom hol kezdjem, talán egy kis bemutatkozással: 27 éves vagyok, dolgozok, és próbálom az élet rögös útját többnyire egyedül, ill. a nagyon kedves barátaimmal járni:) már közel 7 éve külön élek a szüleimtől, albérletben Szegeden (épp most költöztem vissza a barátnőmhöz)!Mindig azt mondom, hogy 25 évesen volt az igazi az élet (pörgős, bulizós, faszizós, barátnőzős), de végig gondolva előtte sem volt unalmas és azóta sem:)) szeretek ismerkedni, elég nyílt és közvetlen típus vagyok, talán leírhatom azt is hogy jó ember ismerő vagyok, csak ez valahogy a párválasztásnál nem érvényesül!Ja és sokan azt vallják, hogy vidám és pozitív csaj vagyok!!Most sajnos van egy kis dolgom, de hamarosan visszajövök és folytatom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése